Bu ay da yine adet oldum. 1 buçuk yıldır olmuyor bir türlü hamile kalamıyorum. Hep zaten ilaç destekli denemeler oluyor. Yoruldum artık. Yumurtayı büyüttük çatlatma iğnesi oldum defalarca hele de bu son denemem de artık içimde kuşku kalmamıştı tamam bu ay kesin olur diyordum ama yine olmadı. Ne yapayım ben Rabbim beni anne olamamakla imtihan ediyor galiba. Çok zor bir durum dayanamıyorum. Düşününce gözlerim doluyor. Depresyona gircem artık. Sol tüpüm zaten tıkanık bu ay sağdan büyümüştü yumurtalarım sevinmiştim olacak diye. Tüp bebek için maddi anlamda hiç hazır değiliz borcumuz çok fazla. Hep sabrettim Allah birinde vermezse birinde verir dedim ama ben yoruldum artık🥺🥺😭😭