kif işte o hamilelikle ilgili değildir sinir sıkışmasıyla alakalıdır uzun zamandır annemde de var ordan biliyorum eline korse gibi bişey takıyor o biraz sıkınca iyi geliyor diyordu ameliyat demişler yine gidecek hastaneye. Geceleri ağırısı uyandırıyor, parmaklarını bükemiyor hissizlik oluyor uyuşuyor .Siz de bir gösterin geç olmadan muhtemelen yeniden nüksetmiştir