superiji Ayy bi ben kaldım sanki kızlar ne durumdasınız elenen varmı aranızda 40+3 olduk biz hala beklemedeyiz doğuma dair hiç belirti yok hala🥲 Aralık annesi olacakken Ocak da gelecek galiba ne dersiniz 😥