Sibelakta Merhaba ben de bir sene önce aldim kullanıyorum ama genel kiyafetleri çok uzun zaman da çıkariyor ornek vereyim narin kurutma 50dk ama 1,5saat sürüyor acaba çamaşir mi yok oluyor yda 800devrede kurutuyorum diğer çamaşir makinasini ben bir türlü kullanamadim ya çekmiyor ama bazen bazilarinı ya nemli yada çok uzun zaman da kurutuuuor 2,5saatte bile kuruttuğunu gördüm . 24haftaliğim bebek programin da nasil kurutucam onu da bilmiyorum bebiş olunca :)