Kizlar iki üç haftadır belimde kasıklarımda kalçada neredeyse sürekli ağrı oluyor. Dün kontrolüm vardi muayenede rahimde yumusama olduğunu söyledi açıklık yok ilk yapılan nstde sanci cikti (ki o da sırt üstü yattığım için olmus olabilir diye düşünüyorum) dünden beri de defalarca nst bakıldı sanci çıkmıyor açıklık yok peki beni neden çıkarmıyorlar Allah aşkına evde 3 bucuk yaşında kızım babasıyla ama aklım kalıyor yine de ne yapicam ne kadar yaticam sancim acilmam yoksa neden yatıyorum bilmiyorum ya