Pelinzade Büyük al canım ayında alma şakın bir iki tane al en fazla İnan iki aylık kızıma 6 ay oluyor ki kiloluda değil kalıpları dar
Selimunl Caglaucrr 3 yıldır ebebekten alırım zıbın yelek vs güzel ürünleri ve fiyatları uygun. Şimdi tekrar almaya başladım hiç 0/3 ay almadım 3-6 6-9 ay aldım çünkü çok küçükler gerçekten
CnsyeniHamile Caglaucrr var canım bugün oradaydım ama bedenler tükenmişti bizim Burd a inşallah bulursun
Oges Caglaucrr zıbınları çok küçükmüş baya büyük almak gerekiyormuş ben de sıkıntı olmasın diye almadım
bicirinannesi Caglaucrr sadece zıbın aldım ve alt aldım daha cinsiyet net değil netleşsin neler alcam 😂
Pakizecetiinn Caglaucrr zıbınlardan daha önce almıştım 3 ayını aldım küçük geldi bana da. Depend almak için gittim bugün