Merhaba kızlar. Sat'a göre 6, ultrasona göre 5 haftalık hamileyim. 2 gün önce sabah çok açık renkte kan gördüm. Bugün de doktorda vajinal ultrasondan çıktıktan sonra kahverengi akıntı gördüm. Kanama ilk olduğunda sağlık ocağına gidip durumu anlattım normal, ağır iş yapma sadece dedi. Kan değerlerimi ölçtürdüm yine de 1000'in üzerinde çıktı (kaç olduğunu tam bilemiyorum sağlık ocağı laboratuvarlarındaki makina ancak 1000'e kadar ölçüyor.) Değerlerimi sağlık ocağındaki hemşireye gösterdiğimde her şey gayet iyi dedi. İçim rahat etmedi yine bugün doktora gittim sordum ama kanamanın neyden kaynaklandığını söylemedi. Kontrol etti bıraktı sadece? Bebeği de göremedim keseyi gördüm sadece şu an çok küçükmüş. Sizce neyden kaynaklanabilir? Ne yapmalıyım? Doktora tekrar gitmeli miyim yoksa bu normal midir?