Yarın 3. Sezeryanımı olacağım ve inanılmaz stresliyim , düne kadar hiçbirşeyim yoktu stres anlamında ama bugün ne olduysa içimi bi korku saldı, 2 evladımı bırakıp doğuma girecek olmam ayrı doğumda birşey olur korkusu ayrı ne yapacağımı ne düşüneceğimi bilemedim. Sanırım sağ sağlim sağlıkla sıhhatle kucağıma alacağım vakit kendime geleceğim gibi hissediyorum. Dualarınıza talibim 🥹