aselimdurum Bir kızım var 6 yaşında kızımdan sonra bir kimyasal birde bu yılın başında boş gebelikten kürtajım vardı çok tedirgindim bunun içinde ama çok şükür 6+2 de duydum kalp atışını Rabbim herkese nasip etsin inşallah 😍🤲
senabsr Çok sevindim adınıza Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, pazartesi de bizim randevumuz 6+4 olacağım Allah nasip ederse duanızda bize de yer verin olur mu biz de duyalım inşallah ❤️