momtobe__ kızlar bebeğim doğar doğmaz en azından 40ı cikana kadar sünnet ettirmeyi dusunuyorum Tekirdağ ilçelerindeki hastanelerin hangisinda yenidoğan sünneti yapılıyor bilgisi ve tecrübesi olan var mı?
mavikalpvemavikalp momtobe__ şuan kilo alımı hızlı olacağı için 3-4-5 aylıkken yaptırmanızı tavsiye ederim Biz 3.5 aylıkken yaptırdık hızlı kilo alımında yapışıklık vs oluyor
momtobe__ mavikalpvemavikalp ben 40 mevlidiyle sünnet mevlidi bir olsun istiyorum o yüzden 40ina kadar olsun istiyorum
mavikalpvemavikalp momtobe__ sırf mevlüt bir olsun diye böyle bişey yapmayın derim bir kere okutursunuz illa ikisinede okutmanız şart değilki😊 eğer yapışıklık olursa tekrar ameliyat olmak zorunda kalır allah korusun Çok hızlı kilo aldıkları bir dönem çünkü içe gömüklük olabiliyor araştırmanızı tavsiye ederim