Merhaba öncelikle hiç korkmayın ben sekiz ay önce doğum yaptım ve hep geriden geliyor dedi doktorum hep beni mesela korkuturdu çok böyle gererdi ben her doktor kontrolünden eve geldiğimde hüngür hüngür ağlardım ama Allah’a şükür kızım sağlıklı ve hiçbir şey yok sadece iki 575 gram doğdu ama şöyle söyliyim doğumdan sonra çok güzel bir şekilde kilosunu aldı şu anda yaşıtlarıyla hiçbir farkı yok hatta daha üstte boy ve kilo olarak bile diyebilirim sadece çok stres yapmayın kendinizi üzmeyin ben çok stresli bir hamilelik geçirdim çok ağladığım bir hamilelik oldu bunların da etkilediğini öğrendimşöyle söyleyeyim size bunun yemeyle içmeyle de alakası yok benim hamilelikte beslendiğim gibi hiç kimse beslenmemiştir benimle beraber aynı anda hamile kalan arkadaşlarım vardı benden daha sağlıksız besleniyorlardı ben günde iki yumurtamı vs her şeyimi dörtdörtlük yapan biriydim hiç daha hani böyle sağlıksız bir şeyi ağzıma dahi sürmemiştim ona rağmen 2 kg 575 gram bir çocuk dogurdum ama benimle bir hamile kalan arkadaşımın hem bebeği önde gidiyordu 3 kg’ın üstünde bir bebek doğurdu ve şöyle söyleyeyim hiçbir şekilde sağlıklı şekilde besleniyordu önüne gelirse yer içerdi yani o yüzden çok kafanıza takmayın çok üstüne düşmeyin