dide86 DlstM kasıklardan gerilme gibi aşağıya çekiliyomuş gibi bide iki bacağımın arasında hala ağrı oluyor ayakta biraz durunca
DlstM Yani öyle çok ağrı yok Allah şükür ama arada böyle bi ağrı giriyo hafiften altta olunca ağrı korktm
Symgmnr Cumartesi günü o ağrı bende biraz adet sancısı gibi oldu doktoru arardım hemen muayeneye çağırdı bir şey çıkmadı çok şükür. Ağrılar rahim büyümesinden dolayı oluyormuş ama şiddetli olmaması lazımmış canım 15+5teyim benim de özellikle sağ kasıklarım ağrıyor