kalp2 Merhaba kızlar ikiliden sonuçlarım iyi çıktı çok şükür ama beta değerim yüksek çıktı doktor tansiyon çıkabilir gebelik zehirlenmesi olabilir dedi korkuttu bu başına gelen varmı
kaderaseleren kalp2 bende yaşadım ama beta degeriyle alakalo değildi benim 26 haftadan sonrada çıkmıştı ilk gebeliğim de suanda ikinciye hamileyim bu sefer tekrarlamasin siye kan sulandırıcı kullaniyorum en başından beri
kalp2 Bende hep kan sulandırıcı kullanıyorum kan pıhtılaşmam var neden serbest beta yüksek çıkıyor acaba