hibo Selam kızlar 13. Hafta da doktora gittim plasentam aşağıdaymış neredeyse rahim ağzını kapatmış ama çok şükür kanamam lekelenmem yok ağrı da yok sizce yukarı çıkar mı bir sonraki gidişime kadar