yelkrtl2 Merhaba sevgili anneler, 3 gün önce pembe 2 damla kan geldi, 2 gündür de kahverengi hafif kanamam var normal mi? Yaşayan var mı?
Sedef21 yelkrtl2 hamilelikte kanamalar normal değildir canım doktora git ona göre ilaç verip kanamayı engellerler
endlesslove1 yelkrtl2 bende de kan değilde hafif pembe leke vardı sonra kahverengiye döndü acile gitmiştim progestan başladık kontrolde de bebeğin aşağı yerleştiğini öğrendim
momagain İlk gördüğünüzde doktora gitmeniz gerekiyordu. Kırmızı olmadığı sürece çok korkutucu olmaz demişti doktorum ama yine de dikkat edin. Geçmiş olsun