Fatmadk 3 gündür beni uyutmuyor nefes aldıkça öksürme ihtiyacı duyuyorum bogazım tahriş oldu artık ne yapsam ilaç da içemiyorum her yöntemi denedim 😔 Allah korusun pek önemsemedim ama artıyor artık canım yanıyor yarın kadın doğuma kendi doktoruma kontrolüm vardı o bana önerir mi acaba bir seyler veya dahiliyeye de mi gitmeliyim?
Burcu3572 Fatmadk göğüs hastalıklarına beni yönlendirmişti ben evde doğal yollarla tedavi olmaya çalıştıkça geçmedi mecbur kaldım en son buhar verdiler.bana antibiyotik serum verdiler iyi oldum kaç haftalıksın
Hahaazal Fatmadk 25 haftalık hamileyim sizin gibi oldum geçmeyen öksürük bir haftayı geçti ne yaptıysam geçmedi göğüs hastalıklarına gittim astım dedi antibiyotik ve astım ilaçları yazdı şimdi rahatladım ancak ilaçları kesmeyi düşünüyorum
aysegulka328 Fatmadk canım ben iki haftadır öksürüyorum bi türlü geçmiyor artık öksürmeye gücüm kalmadı doktora gittim beni almadı hamile olduğu için kendi doktoruna gitmeli dedi benimde randevuma daha dört gün var ne yapacağımı bilmiyorum
Burcu3572 Fatmadk Benim de 25 te öyle olmuştum inşallah geçer ya çok zor kaburgalarım ağrıyordu öksürmekten