Kızlar merhaba, 8 Aralık günü akşam yumurtam 20 mm iken ovitrelle çatlatma iğnesini vurdum. 14. Gün sabah idrar testim negatif çıktı. Üzerinden 3 geçince adet olmadım beta verdim sağlık ocağında. Sonuç 3.1 çıkmış. Sağlık ocağı hemşiresi mesaj atmış arada bir değer yükselip yükselmediğine bakmamız gerekiyor dedi.
Ben okuyirum ama gebelik olsa 14-15. Günde belli olurdu diyorlar. Ümit var mı yoksa sağlıksız bir gebelik mi acaba?
Bugün 18. Gündeyim hâlâ adet olmadım