Daha sonraki haftalarda bu 3lu tetanoz, bogmaca, difteri asisi yapiliyor diye biliyordum. 20. Haftada degil de. Memorial.in sitesinde “ hamilelerde ise 27 ile 36. gebelik haftaları arasında Tdap (tetanoz, difteri ve boğmaca) uygulanması tavsiye edilir.” Böyle yazıyor. Bence yaptirin. Burada bir bayan yazmisti, 2 aylik kizi bogmacadan ölmüş. Beni aile hekimliginden aramadilar , sadece tetanoz var saniyordum, gebelik oncesinde asisini oldugum icin tetanozu yaptirmak istemedim tekrar. Bogmaca difteri asisini bilmiyordum, cok gec ogrendim ve yaptiramadim. Doktor ilk 2 ay ziyaretci olmasin fazla, olursa bol bol havalandirin ortami dedi. Bence riske atmayip 28. Haftada bu asiyi olun. Cocugu olan akrabalar ziyarete gelmek istiyor ocak ayi tatilinde, hayir da diyemiyorum, esimin akrabalari. Ne olacak bilmiyorum. Boyle korku yasamaktansa olun asiyi.