prenses_anne Melih Bey yönlendirmedi henüz ama ben ayrıca perinatologa gidiyorum yani iki doktor takipli olarak ilerliyorum ama direkt Cüneyt beyle ilerlemek sanıyorum daha mantıklı iki doktora gitmektense, daha erken haftalarda olduğum için risklisin demiyor istirahat diyor. Cüneyt beyle riskli gebelik geçirip aşırı memnun olanlar var çevremde, sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım hepimiz umarımm ✨💐🍀💝