Kizlar 31 aralikta 32. Haftaya giriyorum ve analik iznine cikiyorum. Dogumum subatta. Henuz yasa da netlesmedi. Yasa ben izindeyken cikarsa yine de 24 haftadan yararlanabilir miyim? Yoksa izne cikarken 16 hafta sisteme girecegi icin 16 mi kalir?
Aranizda bu islerden anlayan var mi?