37+2 de sezaryen ile bebeklerime kavuştum. İlk bir hafta o kadar ağrım vardı ki bebeklerimi kucağıma bile alırken ağladım. Şimdi iyiyim çok şükür ama bebeklerim memeyi tutamıyor. Süt var ama memelerim çok yumuşak uçları da çıkık değil. Vakumlasam da iniyor hemen uçları. İkiz anneleri bana akıl verin . Emzirmeyi çok istiyorum :(