esilacim Hanımlar 27 haftalık gebeyim gece uykularım çok bölünüyor o yüzden mi bilmiyorum ama bacaklarım ayaklarım ödemli ayak bileklerim böyle rahatsız acır gibi çalışıyorum 10 saat kadar ayaktayım bu da etkiler mi bilmiyorum ne önerirsiniz
Gzde_defne esilacim malesef ayakta çalışmak ödem yapıyor ben ayakta 2 saat kalsam ayaklarım 2 gün şişliği inmiyor.birde akşam yemeklerinde özellikle tuzu az tüketin turşu falan yemeyin