babymom20 Hanımlar vücudumda kaşıntılı döküntüler var cildiye doktoru Bilaxten verdi b grubu kategorisindeymiş kadın doğumcuya sordum kullan dedi ama ben yine de tedirginim kullanıpta herhangi bir sorun yaşayan veya yaşamayan var mı
rege0119 babymom20 merhaba siz ilacı kullandınız mı ? Bana da dahiliye aynı doktoru verdi ama kadın doğum doktorum kullanma dedi