Kızlar benim bir kimyasal birde boş gebelik geçmişim var. Aynı zamanda çift rahimliyim.Daha önce beyhekimde bir hekimden süreci takip ediyordum çok fazla ilaç kullandırdı buna bağlı olarak kilo alımım vs oldu. Gebe kaldığımda özel bir hastaneye gittim oradaki doktorum gereksiz yere ilaç kullandırmış senin gebe kalmayla alakalı bir sorunun yok dedi. Şimdi ise devlet veya özel farketmez doktor arayışındayım