Kızlar merhaba
Özel bir hastaneye gidiyorum ikinci gebeliğim . İlk gebeliğimde çok memnun kalmıştım doktorumdan hastaneden o yüzden ikinciyi de özel de yapmak istedim . Fakat hastane ve doktorumu değiştirmek zorunda kaldım (ücretten dolayı ) bu gittiğim hastanede doktoru da araştırıp gittim çok iyi dediler . Fakat şöyle bir sorunumuz var doktorum muayeneye gittiğimde çok güzel ilgili ama mesaj attığımda ilgi sıfır . Kan sonucu için ya da sancım olduğu için mesaj atıyorum cevap vermiyor bir kaç gün sonra cevap veriyor. Özele giden Bacımlar sizde durumlar nasıl doktorunuz nasıl böyle bir durum yaşayan var mı .