Kızlar 20 haftalık gebeyim geçenlerde idrar yolu enfeksiyonu için vermişti doktor toz olandan kullandım geçirince kullanmadım sonrasında bende kronik sinüzit var onun başlayacağını hissettim doktoruma yazdım kullanabilirsin dedi. Ben yine bi şekil atlatınca kullanmadım. Ama dün geceden beri dişlerimden çekiyorum sinüzitim dişlerime vuruyor özellikle üst arka yirmilik dişler beynimi deliyor i. Doktoruma tekrar soramam da sizce ben o Akseki artık kullanayım mı daha çok ilerlemesinden korkuyorum