Kızlar bat 1 Ocak. Yumurtlamam 17-18 Aralık gibiydi. 2-3 gündür yoğun bel ağrım ve göğüs hassasiyetim var, kasıklarımda ağrı değil dolgunluk hissi var. Daha önce hiç belimin ağrıdığını bilmem regl öncesi. Acaba diyorum belirti mi? Ne zaman test yapsam?