indaisies Gebeliğimin 26. Haftasındayım 2 haftadır belimin sol tarafı çok ağrıyor yürürken ayağımı sürüyerek yürüyorum resmen cinsiyeti erkek olunca bel ağrısı çok olur diyorlar doğru mu
Masal2021 indaisies alakası uok cinsiyet le iki oğlum var gebelikte hiç ağrım olmazdk bu kız Bebek gebeliğim başından agirim ve iki haftadır bel ağrısı adet sancısı gibi sancım oluyor
Glcn19 indaisies Merhaba bende 27+4 haftanın içindeyim kız bebeğim olacak bel ağrısı çok şiddetli yataktan kalkarken zorlanıyorum çok ağrıyor annem kız bebek bel ağrısı yapar diyor 5 kız kardeşiz annem hepimizde bu ağrıyı çekmiş
ru_a6 26.haftada bende böyle bişey yaşadım cinsiyetle alakalı değildir benimki kız. Ağladım ağrıdan resmen ama yatıp uzanınca geçti bir kaç saat sonra