Embey Kızlar 25+0 dayım bir kız çocuğum olacak insallah ama bu zamana kadar hic olmayan müthiş bir bel ağrısıyla uyandim bugun ve hala soluksuz hic durmadan ağrıdı acaba nedeni nedir sol tarafında bi ağrı gece uyurken hep soluma yatiyorum onunla bi ilgisi olabilirmi aynı durumu yaşayan varmi 😣
Habibe24 Embey vitamin eksikliği neden oluyo galiba canım bende 37 haftalığım mahvediyo bni b 12 im eksik ondanmış doktor söylemişti son kontrolümde
Annee02 Embey 12. Haftadan beri çekiyorum inanılmaz bir acı uyku haram 28 haftalığız hala var bu sefer doktorum magnezyum verdi biraz iyi geldi sanki ama yorulunca hiç hareket edemiyorum