dryozdvci Daha önce kimyasal gebelik geçirdim beta HCG 44 den 2 gün sonra 22 ye düştü . Şimdi beta HCG 140 çıkmış tekrar kan vereceğim ama kimyasal gebelikte değer 140 a kadar çıkar mı ?
dalyaluna35 dryozdvci dış gebelikte genelde iniş çıkış oluyor kuzum, ama her türlü sağlıksız gebelik oluyor iniş çıkışlar hayirlisi olsun inşallah..