annekiz6141 deletedmom43191 nereye basvuruluyor ki 🙄 bide süt parası vardı ben sadece kizimda onu almıştım..
deletedmom43191 honeyandsun 1 2 3 her çocuğa veriliyo benim martta ucuncu cocugum dogdu her ay 5 aliyorum
seher_edz deletedmom43191 ben ikincimi dogurcam ne kadar alırım acaba tek seferlik mi her ay mı ikinciye 🥲
Meral_63 deletedmom43191 bacım bende başvuru yaptım ilk gebeliğim ne zaman sonuç açıklanıyor bide gidip nerden alicam bikmi
Alya05 papatyakokulugece hee desydin onla restorandan anca bi yemek yerim o kadar zengoyum deseydin 🤣🤣
tupbebe Busraatpl benimde şuan ikinci çocuğa hamileyim şubatta doğum ama ilk çocuğum 2020 doğumlu nasıl olacak tek sefer mi alacağım?
papatyakokulugece deletedmom43191 kız öyle espri yapıyor işte 🤣paranın değeri mi kaldı bi markete git iki şey beşyüzü geçiyor zaten