Byn1998 Deletedmom_878 beklemedeyim belirtiler iyi akıntı oluyor normalde olmazdı çatlamadan sonra sürekli gelmiyor ama günde iki kez felan kasık bel ağrılarım oluyor kabızlıkta vaf bu ay umutluyum
Byn1998 Deletedmom_878 genelde belirtilerde var bi kabız oluyorum bi normal bende anlamadım akıntıda kesiliyor akşam olunca başlıyor sonrada kasık ağrımda başlıyor gündüz okadar değil sanki, bende ovilasyon yaptım silikti 24 de sabah hiç çizgi yok gibiydi bugün belirginleşmeye başlamış benimde regl günüm 7 8 ocak çatlama 23 de oldu
emine1309 bende bekliyorum hala pcosum düzensiz adetim geçen ay duphaston kullandım 30 unda olmam gerek belirtim yok
Kubra381 Deletedmom_878 beklemedeyim 🥹 belirtiler aynen devam karnımdan belime doğru ağrı acı yorgunluk hissediyorum göğüs ucum çok acıyor
sekermom0 Benim 30 aralık. Beyaz akıntım var. Yumurtlama sonrasında olmazdı kasıklarımda dolgunluk var. Beta verdim ama pazartesi öğleden sonrayı bulur diyorlar test yapsam çıkar mı
Deletedmom_878 sekermom0 4 gün var erken gebelik testinde çıkabilir ama negatif çıkarsa da bu olmadığı anlamına gelmez yaparsan bizi de haber et canım
kullaniciadi6815 Deletedmom_878 bat1. 2-3 gündür yoğun bel ağrım , göğüs hassasiyetim , göğüs ucumda acı, akıntı , kasıklarımda bi dolgunluk var. Hiç belim ağrımazdı normalde regl öncesi
Deletedmom_878 kullaniciadi6815 sık idrara çıkma var mı sende kasıklarım ağrıyınca enfeksiyon mu oldum diyorum bi yandan
emine1309 benim bu hep sol kasığımda bir ağrı olurdu bu ay sağ kasığımda var enfeksiyona benzemiyor akıntım oluyor aslında ama hamilelikten mi enfeksiyon filan mı bilemedim ilk gebeliğim olacak