Kızlar bilenler nolur yaşayanlar yazsın ben ikinci doğumumdan sonra akut böbrek yetmezliği tanısı kondu ilaçla toparladım 4-5 sene oldu şimdi böbreklerim güzel işliyor sıkıntı yok şimdi 3. Gebeliğim var yeniyiz daha ama korkum da var tekrarlamasından korkuyubu süreçi yaşayan varmı