Merhaba, lavabodan sonra peçeteyle kontrol ettiğimde yeşil desem değil kahverengi desem tam değil ama çamur renginde o kıvamda akışkan olmayan bir akıntı geliyor dünde aynı şekildeydi. Bebeğimin hareketlerini fazlasıyla hissediyorum ondan yana bir korku duymuyorum ama bunu anlamlandıramadım. Kalmış eski kan vs denildiğini fark ettim ama emin değilim daha geçen cuma kontrolden çıktık her şey yolundaydı. Bir dahaki kontrol 2 hafta sonra. Endişelenmeli miyim 😢