Kdkdjd_737 ben hala sancı yaşıyorum ve iyi ki evde yaşıyorum bu süreci dedim. Hastanede bu kadar saat sancı çeksem daha zor olurdu. Doktorum da evde olmamı söyledi zaten bence en güzeli bu şu an için 🫠 ama benim bebeğimin kafası yukarıda olduğu için bu sancıları evde karşılıyoruz, yarın sabah kontrolümüz var yine. Sancılarınız düzenliyse yine de bir gidin derim ne yapacağınızı bilirsiniz en azından