Kızlar şimdi son adetime göre 26+6 haftalığım ancak 25 haftalıkken kontrolle gittiğimde doktor 26 27 haftalık dedi benimde kafam karıştı şimdi ben uyuşmazlık için ne zaman iğneye gitmem gerekiyor 27+2 falan olunca mı yoksa 28 e girince mi acil biri bişey desin ya