minin Hamileliğimi erken öğrendim ve belirtilerim çok fazlaydı şuan 7. Haftadayım geçtiğimiz hafta çok rahatsızlandım herşeyden tiksinir oldum koku yemek hiç bişey görmek istemiyordum sürekli kusuyordum ve annemin evine geldim çünkü yemekte yapamıyordum ve 3 gündür mide bulantım yok denilecek kadar azaldı ve iş yapabiliyorum bu durum beni çok huzursuz ediyor bi anda düzelmem normalmi yoksa bi sıkıntımı var yaşayan veya bilgisi olan lütfen yazsın
Havin49_ minin canım ben ilk gebeliğimde tam 9 ay kendi mutfağımda pişen hiçbişeyi yiyemedim dolap kokusu bile değişikti sağolsun eltileşrmde yedim dokuz ay bu gebeliğimde de öyleydi bebeklerim gelişmedi ( eltilerle eskisi kadar samimi değiliz samimiyşz ama o çağırma şeyi yok) anneme gittim kendimi topladım ve evime döndüm o arada eltilerim Allah var yemek getirdiler ondan sonra zaten kaynanam geldi o yapıyor yemekleri gayet normal yani
busradfne minin öncelikle gözünüz aydın sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebişleri bende yarın 7. Haftama giriyorum son 1 haftadır sabahları kuru bir öğürme ve bulantı yaşıyorum bu benim 2. Gebeliğim ve kızımda hiç bulantım yoktu bu gebeliğimde var endişelenme zaman zaman farklılık çok gösterir en sevdiğin şey bile sana çok kötü gelebilir 🫣
Sibelakta minin inan psikolojik bende de aynısı oldu anneme geldim yedim istifa falan etmedim enerjik oldum evime döndüm hün istifra etti ama azlma vardı iştahım halen kaplı bişry yerken yine korkuyorum cok şükür bebek iyi
minin Es07 çok şükür yok ama hep tedirginim insan iyi hisseder diye kötü hissedermi kabullenemiyorum hamile olduğumu bundan önce kimyasal gebelik yaşadım onda aşırı heyecanlıydım hemen sağlıklı beslenmeye yürüyüş yapıyor düzenli motivasyon lu yaşamaya çalışıyordum. Bunda yatmaktan başka bişey yapmak istemiyorum hamileyim diyemiyorum kimseye söylemek istemiyorum sanki söylersem onları kandırmış gibi hissediyorum çok değişik bi psikoloji içindeyim
minin Es07 6. Haftada gittim birahane ne zaman giderim bilmiyorum herhalde araya bi kaç ay koyarım bi aksilik olmazsa inşallah
Mineldeva0 Telaş etmeyin lütfen hamilelik malesef düzenli belirtiler ve ruh hali içerisinde ilerlemiyor bence gayet normal kanama olmadığı sürece korkmayın alışın artık haftanız haftanızı tutmayacak 25 den bildiriyorum 😄
minin Havin49_ teşekkür ederim yanıtınız için ne bileyim her yerde midem bulanacak zannediyordum başkasının yaptığı yemek bana daha lezzetli geliyor kendim iştahla bişey pişirsem yiyesim gelmiyor soğuyorum o yemekten
arzutmz Ben de kendi evimden tiksiniyordum resmen. Sürekli kustuğum dönem 1 haftalığına kayınvalideme gittik bir hafta kusmadım, midem bulanmadı. Dönüşte evime girer girmez lavaboya koştum 😬 zaman zaman azalıp artabiliyor
minin arzutmz annemde diyor geri kendi evine gittiğinde anlaşılacak iyileşip iyileşmediğin burda anlaşılmaz diyor bakalım inşallah hepimiz kolay atlatırız hayırlısıyla
Havin49_ minin bende öyleydim Cnm evde kavurma vardı başkası makarna yapsa bana daha güzel geliyordu o makarna
minin Havin49_ evet aynen bende canım aşırı salata çekti hevesle yaptım sofraya koydum sonra tadına bile bakmadım ama deli gibi salata yemek istiyorum
minin busradfne evet teşekkür ederim yanıtladığınız için inşallah kolay hayırlı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza alırız Allah isteyen herkese hayırlısını versin
minin Sibelakta benim iştiham açık midemin bulunmadığı şeyleri fazla fazla yiyorum ama evdeyken aynı sizin gibi çok korkuyordum bişey yemeye yarın eve dönüyorum Allah izin verirse bakalım neler bekliyor beni
Sibelakta minin ben eve döndümde bişeg fark ettim sizede söylim sabah 6. Yada 7 en gec 8 de bişey azına atmasam o gün istikrarla geciyor 9 da bile yesem kusuyordum ama erkekn kalkıp azına bişey atınca kusma olmuyor şu an bile öyle
minin Sibelakta denerim tavsiyeniz için teşekkür ederim benim genelde gece çok bulantım oluyor sebebi akşam yemeğini erken yemeye çalışıyorum kolay hazmetmek için yatağa yattığımda midem bulunmaya başlıyor bazen kalkıp elma falan yiyorum öyle geçiyor günler sağlıkla gelsinler inşallah Anne olmak çok zor ama çok güzel inşallah layık bir anne olabiliriz
Sibelakta minin ay bilginiz olsun Google dende araştırın elma istifra etiriyormuş bende yiyordum cok canım istemişti normalde yiyordum istfra ediyordum normal karşıladım ama bugün öyle böyle elma yedikten sonra istifra etmedim boğazım yırtıldı sim siyah kan kustum sadece elma yedim bu siyahlık neydi anlam vermedim ağzımda tarif edebilen ciğer Tatı iğrenc şekilde kustum meğerse o siyahlıh boğazım yırtıldı onun paracısıymış kac gün acı cektım kendi kendine onarlıdı işlem yaptırabilrdim ama röntgen bebeği engeli yapar diye istemedim doktora da sordum Google den yedin herşeyi araştır dedi elmadan uzak duruyorum 1 2 yiyordum sadece kusuyordum ama sonucunda öldüm öldüm dirildim nefes almak bile imkansız hale geldi sanki iki göğsümün arasında lokma sıkışmış gibi acı vardı