fkurtba En en kısa sürede geçip gitsin umarım, ben 1 aydır doktora gitmek dışında çıkmadım evden sürekli yatıyorum terapiye başladım online birazcık destek olsun içimi dökeyim diye, çok zor gerçekten çok zor, 3 doktora gittim 2si profesör perinotolog, 0.8-0.9 cm’di 1 cm bile değil ama 1 aydır kıpırdamasam da geçmiyor evet 10 günde geçti mesajlarını çok okudum ben de ama benim 1 ayı geçti yarın doktor randevum var bakalım ne diyecek. Benim de 9. haftamda kanamam oldu 1 kez şu an 14.haftadayım. Fetal DNA yaptırdım temiz şükür,cinsiyet 2 haftadır belli doktora mesaj atsam söyleyecek ama hevesim yok hamileliğimi 1 gününü bile yaşayamadım resmen keyifle, isyan da etmek istemiyorum ama.