_kubra01 21 haftalık gebeyim 56 kiloyum sabit ne verdim ne de aldım son doktor gelişimi iyi dedi kilosu 19 haftalıkken kontrole gittimizde 338 gramdı ama ben kiloma kafayı taktım yemekte yiyorım beslenmemi de yapıyorum ama sorun nerde bilmiyorum
gizarden _kubra01 Ben de 21 haftamdayım 19 da gittiğimde 318 gramdı. Ben de kilo almadım hatta iki kilo vermiştim hala öyleyim. İlk hamileliğimde de böyleydi gayet sağlıklı doğdu bebiş sorun etme.
gunesimekardes _kubra01 senin derdine yanayim😅😅 hepimizin ruyasini gelmis burda dert diye anlatiyorsun. 😅
Papatyam_8 _kubra01 hamileliğimin ilk haftaları bende öyleydim aldıysam 1-2 kilo onuda geri veriyordum son haftalarda patlama yaşadım merak etme tek sen yaşamıyorsun kafana takma
vahsikelebekk _kubra01 85le hamile kaldım 85le doğurdum bebekte sorun olmadığı sürece normal geliyor bana artık, eskiden deselerdi inanmazdım😂
laytek06 20 haftaya kadar zaten kilo alımı önerilmiyor , çoğu doktor bu fikirde bende hiç almadım şuanda 33 hafta olucam ve 6 kilo aldım toplamda aslında şanslıyız kafanıza takmayın gelişiminde bir problem yoksa :)
Es07 Bebeğin gelişimi iyiyse kilo hiç dert değil Ki 19.haftada 200-250 gram olur Sizinki gayet normal geldi bana
Havin49_ _kubra01 18 haftaya kadar 7 kilo verdim şuan 5 kilo aldım 2 kilo daha alırsam verdiğim kiloyu geri almış olurum bebeklerim ikiz olmasına rağmen gelişimleri gayet iyi çok kilo almak sağlıklı değil zaten ben oğlumda dikkat etmedim 14 kilo aldım hala pişmanım şuan 5 kilo aldım en fazla 10 kilo ile kapatırım çok gelmiyor gözüme çünkü bunlar ikiz