xqx Ben sol tarafa doğru yatıyorum arada sağa dönüyorum 2li hamile yastığı aldım, birini sağa birini sola koyunca sırt üstü olmamı engelliyor en azından (: bu şekilde çözüm buldum şimdilik
eed21 Ben sırtüstü en rahat ediyorum. Zorla da olsa sola yatmaya çalışıyorum ama gerçekten zor. Bende yastık falan katacam artık herhalde dönmeyeyim diye iki tarafa tâbi eşimde var nasıl sığacaz yatağa bilmiyorum 😂
yesimvera hamidenn genelde sol derler ama bende sola yatınca çarpıntım oluyor o yüzden sağa yatıyorum bazen sırt üst bile uzanıyorum nasıl rahatsam öyle yapıyorum
Busraaaakkk hamidenn Sol tarafa yatınca bebeğe giden kan akışı ve oksijen aktif ilerliyor sağda azalıyor deniliyor
Pofidik123_ busrasya2334 merak etme canım 30 şu haftalarda zaten ne tarafa yatarsan yat yatamıyosun uyuyamıyosun oturtamıyorsun kalkamıyosun rahat ol yani ☺️☺️😂
busrasya2334 Pofidik123_ evet ya bide başına ileriki haftalarda ne gelecek onu biliyorsun ekstra bide bebeğin olunca o sadece hamilelikten yatamamak bile lüks geliyor insana 🤣🤣