mumineanne Samsun 19 mayıs tıp fakültesinde doğum yapanlar var ise memnuniyetlerini merak ediyorum paylaşır mısınız
mom_life mumineanne Sezeryan doğum yapanlar memnun gözüküyor Birde takip olarak ulaş çoban gidenler Ama normal doğum ebeler yaptırıyor büyük ihtimalle normal doğum yapan var mı acaba memnunlar mı bende merak ediyorum