nhlygz Elisa0110 Dr gittiğimde tam 13 haftalikti şuan 13+3 ilk baktı kız dedi sonra iki defa baktı kordon değilse erkek sanki dedi meraklandim
Elisa0110 nhlygz bence erken gibi cinsiyet için 16 haftadan sonra daha da netleşir ama bana kız gibi geldi hayırlısı olsun sağlıklı olsun inşallah