ay_isigix Kızlar bugün kontrolüm vardı doktor dedi baş aşağı pozisyonu almış ama doğum kanalına girmemiş dedi anlamadım valla yavaş yavaş girer mi öyle mi demek istemiş
esraa65 ay_isigix kötü bisey dememis doğum pozisyonunu almis ama doğum kanalına girmemis 38 im benimki de hala kanalda değil
ay_isigix sunbloom123 valla başı aşağıda pozisyon olarak dedi ama kanala girmezse başının aşağıda olmasının önemi yok demi
Deniiibayyy ay_isigix kız iyi birşey doğum pozisyonunda bebek ama henüz zamanı olmadığı için kanalda değil demek bu