dilaradoyan Allah dualarınızı kabul etsin inşallah. Neler yaptınız bu gece? Ben biraz zikir çektim ama layığıyla değerlendiremedim gibi hissediyorum. Daha gece bitmedi. Siz ne ibadetler yaptınız?