Benim karakterim modern köleliğin getirdiği yeniliklere çok karşı. Yani sonuçta eskiden böyle adetler yoktu bildiğim kadarı ile. Şimdi doğuran bütün arkadaşlarım doğumda dağıtmalık çikolata yaptırıyorlar birde şimdi yeni moda kelebekli kolonyalar çıkmış kız çocukları için. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda merak ediyorum bana çok saçma geliyor, doğumu yapan benim acıyı yaşan benim misafirlere neden birde hediye vereyim ki. Doğum süreci biraz da özel olmalı