Kızlar adetim 6 gün gecikti. 3. Gün erken gebelik testi yaptım çift gördüm ama biraz bekleyince netleşti emin olmak için 3 gün sonra yani dün normal gebelik testi yaptım net iki çizgi çıktı 😍 uygulamaya göre 4+4 ama henüz gidip test falan yaptırmadım 6 haftalık olunca direk kadın doğuma gidip kese kalp atışı vs göreyim istiyorum ama aile hekimine gidip beta ya baktırsam mı kararsızımmmm