esrabia1706 ben solomombaby kullandım iki çocuğuma da . Yeni doğan aparatı ile doğumdan itibaren kullandım. Hatta çocuk doktoruna bir gün o kanguru ile gitmiştim. Doktorum ürünü çok beğenmişti. M oturuş pozisyonuna uygun. Bu da kalça cikigi için çok onemli. Şimdi 3. Ye hamileyim hala sapasağlam duruyor yine kullanicam.