gamzeata45 24+1 bebek hareketlerini aşağıda hissediyorum çok endişeliyim yaşayan varmı kızlar kontrolumede 2 haftada var
0925 gamzeata45 bende hep asagida hissediyordum baş aşağı pozisyondaydi kızım o sebepten korkma biraz erken doğum riskin var sanki demi doktorun birsey dedi mi
1kelebek1bebek gamzeata45 Bebeğin pozisyonundan kaynaklı değişiklik gösterebiliyor. Sancı vs yoksa endişelenmeyin bence 🌸
ylnydgd gamzeata45 28-29 da yukarı çıkacak rahim 24 te hâlâ aşağıda. 28/29 dan sonra hem aşağıda hem yukarıda hissedeceksiniz 😂
gamzeata45 0925 bu benim 4. Gebeliğim ilk kızımda erken doğum yaptım 2 düşüğüm oldu buda erken doğum belirtisi mi acaba
ilginay Bende 24+6 dayım bende sizin gibi aşşagıda hissediyorum benim ilk gebelik doktora da bugün gittim ultrasona baktı rahım ağzımı fln ölçtü normal dedi kendini yorma falan sakin ol bence bende çok panik yaptım