Anneler selamlar. 20.haftayı dolduruyorum yavaştan. Doktorum önce erkek dedi cinsiyetine, sonra kızda olabilir dedi. Oyüzden alışveriş yapma detaylıyı bekle dedi. 8 ocakta detaylıya giricem inşallah cinsiyetini öğrenmeyü umut ediyorum artık🤣 sonra yavaştan alışverişe başlıcam. Kısmetse doğumum mayıs ilk hafta gibi olacak. Alışveriş konusunda kafam çok karışık. Neler almalıyım siz neler aldınız? Veya tecrübeli yaz anneleri varsa fikirlerinizi okumak isterim. İlk çocuğum ekim doğumlu. Kış bebeğiydi. Oyüzden ilk kez tecrübe edicem yaz yenidoğanı. Nelerden başlamalı? Gelin konuşalım☺