ilginta 16 sında 81,94 beta 18 inde 173,23 6 gündür gitmedim beta baktırmaya Regl tarihine göre 6 hafta 5 gün gözüküyor ama nasıl olur Geç döllenme sanırım bide kese gözükür mü acaba artık
1kelebek1bebek ilginta ilginta 2 günde 2 katından fazlasına çıkmış, maşallah gayet güzel ve sağlıklı duruyor artış. Ben kalp atışını 6+3’te duymuştum vajinal muayene ile. Bence hem kese gözükür hemde kalp atışları duyulabilir. Sağlıklı bir gebeliğiniz olsun inşallah 🌸🥰
deryagmstp ilginta benimde 20si 18 Di 22 sinde 59 du betam hesapladım 3 üne randevu aldım 1500 ü geçiyor değer sizce arada tekrar beta vermeli miyim
simgemomy Kese 1500 ün üzerindeyken görünüyor diye biliyorum canım hesapla istersen 2 günde bi 2 katı olması gerekir denk geliyorsa görünür ultrasonda
ilginta deryagmstp ben bir kere verdim 81 ikigun sonra verdim 173 iki kat artış görünce yarın 8 gün oluyor yarın gidicem artık doktor artış iyi bir hafta sonra gel ağrın ve kanaman olmazsa dedi zaten yarın da aynı artışla gittiyse ortalama 2700,2800 falan çıkar
deryagmstp ilginta ama benim kafama takılan şey haziranda bir Dış gebelik geçirdim tüpüm patladı tüpümü aldılar biliyorum beta 1500 olana kadar yapacak hiçbirşey yok ama beklemek çok zor 🥲